perjantai 15. heinäkuuta 2016

Delgado osa 23: Tahmatasku Tamppu



Synttäribileet!! Nimittäin Thaumaksen ja Leonion :D Ostin molemmille omat kakut


Kutsuttiin taas läjä vieraita (joista suurin osa ei tullu ees paikalle) ja sukulaisia :;D tässä on siis Horatio.


Pukukoodina on siis juhlalliset vaatteet ;P Siks Myra on tanssiaismekossa. Että mä tykkään siitä x) ❤


Voisit sinäki Hor.... *yrittää keksiä lempinimeä* Hortsu????? No ihansama, voisit pukeutua parhainpiis isäpappas kunniaks!

Horatio: Mut sittenhän mä vilustun!


Horatio: AAAH- AAH-


Horatio: ATSIUH!!!!
Nainen: Tervesysseksi, eikun....


Myra: Kuule veli....
Horatio: niin?
Myra: Ootsä tosissas?
Horatio: Joo :))))


Myra: Että mä saan hävetä sun puolesta....


Myra: Entä mikä se puhe vilustumisesta oli?
Horatio: Niin mikä vilustuminen? :)))))))))))


Onks se vaa minä, vai onks Loretta lihonu?


Joo. On se :D 


Thaumas: Terppa poikaseni! Tulit sitte juhlistamaan vanhaa isäukkoas!
Horatio: Mä kyl oon täällä vaan ilmasen ruoan takia. 


PYLLY


Thaumas: Toivoisin synttärilahjaksi vähän enemmän huomiota ja näkyvyyttä tässä blogissa!

Pah turha toivo x( 



Tambery: *prööt*


Vanhuusko pelottaa?


Semmonen pappa Thaumaksesta sitten tuli ;P Katotaan nyt kuinka kauan jaksan kattoo sitä :D:D


Seuraavaks ois Leonio aka John Lennon jr.


MMmmitä??? Miks en oo huomannu et lapsillaki on puhelin??? 


Ponde: Ah, lapset kasvavat niin nopeasti ;(


Leonio: Toivon et mä venähdän oikein kunnolla ja musta tulee tosi pitkä!


GLITTERIÄ


Leonio: Tää ei nyt ollu ihan sitä mitä mä ajattelin!


BWAHAHAHAHAHAHA :DDDDDDDDDDDDDD SILLÄ ON TURKOOSI PARTA!!!!!!!!!!!!!!!


Thaumas: Sitten ku teidän sedästä aika jättää, nii te pojat peritte sitten mun vaipat ja kumisen appelsiinin!
Emanuel: Joo me ei siis olla mitään sukua tolle hullulle sedälle
Leonio: Sinäpä sen sanoit, veliseni. 


Thaumas: Oottakaa vaa ku teistä tulee yhtä komeita ku sedästänne!
Emanuel: pah! Me molemmat tiedetään KUMPI meistä on se komee veli.


Leonio: Hah! Oota vaa ku mä teen mun seksikkään ilmeen!
Emanuel: No semmonen harvinaisuus pitää ikuistaa mun mielikuvituskameralle!


Leonio: No? Mitä sanotte?
Emanuel: Sori, mut toi ei nyt ollu ihan sitä mitä odotin.
Thaumas: Minä oon kyl niin pettyny sukulaispoikiini.


Tamppu sinä kurja! Myit levyn omalle pojalles :D:D



Vähä vähemmän väkeä ku mitä viime pirskeissä :D Ehkä kaikki muut vieraat jäi lumikinokseen jumiin matkan varrella <:/



Kuolleenakin on pakko tulla pummaamaan ilmasta ruokaa.



MITÄ??????????????


TAMPPU EI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11


*resetsim* Mulla ei oo mitään hajua mitä tossa äsken kävi o.O Mut en oo vielä valmis luopumaan Tampusta ;P


Mietin et miks ihmeessä Myra oksentaa joka aterian jälkeen mut sehän on KASVISSYÖJÄ ja minä hölmö syötin sille kalkkunaa x( 




Nefera mä ymmärrän et merenneidon pitää saada nesteytystä vähän väliä, mutta sä oot jo kuollu >:(


Artun juhla-asu on vihree :D Jos joku muistaa nii mähän päivittelin joskus Myran kanssa tätä asiaa xP Tosin sen mekko tais olla vaaleenpunanen. 



Oonko muuten ainut, jolle tulee tästä taaperoiden touhusta mieleen Attack on titan? :D:D (jos joku ei tiiä niin siinä on siis ihmisiä syöviä titaaneja ;P googlettamalla löytyy lisää tietoa jos kiinnostaa)


Ainii Myrahan kruunattiin sillon tanssiaisten kuningattareks :D Kruunu ei vaa mahtunu sinne "teinihuoneeseen" jossa on ne kerrossängyt nii laitoin ton Nerin ja Ponden makkariin. Ponde vaa nukkuu siellä yksin nykysi ;/


Toi kuva on siellä "teinihuoneessa" xP  Yritin saada muuten sitä kruunua tohon meikkisetin ja ja kuvan väliin, mut se ei mukamas mahtunu ::D


Ihan jees et kummituksetki voi vaihtaa vaatteita :,D Ettei ne oo ikuisesti jumissa niissä samoissa vaatteissa, missä ne on kuollu <3


Leonion PYLLY


"Siis tää on niinku tosi namia! Maistuu ihan räkäpalloilta!"



Vissiin eka kerta ku Thaumas tekee mitään Artun kanssa :D:D Toisaalta Thaumas ei muistaakseni osallistunu kertaakaan lastenhoitoon xP


Artemis: YÄÄÄÄÄH!!!! TAHTOO ÄIDIN!!!!!!
Thaumas: Voinko minä nyt laskea tämän alas?


Säällä ja keikkapaikalla vois olla jotain tekemistä ton yleisön määrän kanssa :D:D


Siellä se pappa nukkuu yksikseen ;/


Tai... No ainakin melkein :D



Myra ja Leonio oli menossa nukkumaan, mut koska Artemis ja EMANUEL parkui kuorossa hoosiannaa, nii Leo & Myra siirty toiseen huoneeseen xP





Thaumas nauttimassa aamun hiljaisuudesta yksikseen.




Anteeks, mut mun kiinnostus Thaumakseen katos aikoja sitten x( 


Äidin ja tyttären yhteinen herkkä hetki ku isi lähti pois ;/ </3


Herkkää ❤

Artemis: YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH HALUAN MUUMILIMSAA!!!!!
Tambery: Voi jumalauta.....


Lumet suli ja Tampun viime syksynä haravoidut lehdet on homeessa :DDDDDD



"Voi Thaumas... Kuka nyt pesee korvieni välit?"


Siis mitä???????? Tuleeko joku velottamaan joka viikko Pondelta tuommmosen summan? o.O



Edustuskuvia Emanuelista


Häiritsee ku noi varjot on tommosia pikselisiä tms ;/


Koska nätti taivas.


Starlight Shoressa ei oo oikeen samanlaisia maisemia ku Isla Paradisossa >:T Vaikeempaa saada nättejä maisemakuvia ;/


Keiju: Siis onko toi se laulajajulkkis?! Kuulin et sen kengissä on silakoita!


Öööömmmmm Toi on siis mun tekemä sim, jolla oli LIILAT hiukset, eikä blondit??


Koska ois noloo jos äiti ja tytär istuis samassa pöydässä :)))))))


Datis.


Ponde ei oo vieläkään päässy Nerin yli <:/


"Aina sydämessä, aina mielessä"


Poika lohduttaa <3



Ponde: Älä nyt poika itke...


Emanuel: *niisk*


Emanuel: Mut ku sinäki oot isä jo niin vanha...
Ponde: Ei puhuta tästä nyt, jooko?


Ponde halus purkautua vielä yksikseen.









"Voisinpa minä olla sinun luonas"


Varo mitä toivot...


Eli tällä hetkellä pelattavat Delgadot on siis: Tambery, Artemis, Myra, Leonio ja Emanuel.


Tässä vaiheessa aloin muuten miettimään Tamberyn ikää.... Se on VIELÄKI nuori aikuinen :D:D vaikka sen pitäis olla samaa ikäluokkaa Thaumaksen kanssa. Aluks ajattelin et muutto Isla Paradisosta ois saanu Tampun ikääntymisen bugaamaan, mut sit keksinki mistä oikein kiikastaa.... Nimittäin oon pari kertaa muokannu Tampun työasua, mut en ookkaa passittanu sitä vaatekaapille vaan testingcheatsenilla menny CAS:iin, joka aiheuttaa sen et Simin ikä menee kyseisen ikävaiheen alkuun tms :D Eli oon "resetannu" Tamppua nuoreks aikuiseks vähän väliä xP


Aika hurjat efektit :D


Mun tekemeä sim, josta on ilmeisesti tullu zombi :D itse asiassa kaikki tässä kuvassa olevat simit on mun tekemiä xP


Huomatkaa taustalla laahaava zombi :D



Apinat matkii toisiaan :D:D




mahtimamma :D


"Oon mä kyl aika UBEE"


"Ai mitä sanoit? Ai että toi kuulosti ihan flunssaselta sarvikuonolta karaokeillassa?"


"Isäs kuulosti ku sua teki"


Mikäs nyt on tyttösein? <:/ Mistä johtuu tuo kauhistunut katse?


Tambery:  Pyllistä :)))


Tambery: Suoritan vain nopean suolikaasukokeen :))
Nainen: Kai tästä voi vielä kieltäytyä?


Nainen: aagh tukehdun kaasuihin!
Tambery: Aahahaha!!


Nainen: Näenkö kirkkaan valon tunnelin päässä?
Tambery: BWAAHAHAAHA!!!


Nainen: Hetkinen.... Eihän tuo mikään tunneli ole, vaan... pilvi?
Tambery: AHAHAAHAA KUOLEN NAURUUN!!!


Nainen: AAAAAA SADETTAAAAH!!!!!


Nainen: Pelastukoon ken voi!!


Siitä jäi tommonen lätäkkövana :D


Sinne meni :D


Nainen2: *gulp* mikä toi on?


Tamppu, eiks yks uhri ois jo riittäny?


Tambery: Hah! Sulla menee huonommin, ku mulla!


"Toi täti taitaa olla vähän kukkuu <;)"


Siitäki jäi vesilätäköitä, vaikka sillä oliki lumipyrypilvi ;o


KUKA ON JÄTTÄNYT ARTEMIKSEN AUTOTALLIIN????????????


Hakekaa se jo pois sieltä :(


Mmmmmmmmmmmmmmmm zombi tuli just oven eteen :)))


Huomatkaa Emanuel, joka pelasti Artun uwu


Mul itse asiassa kävi yks kämmi tässä... Tampun elämänhaave oli nimittäin "näe rikkaan puolison aave" ja olin ihan sillee "jes tää on helppo toteuttaa!" Mut vaik Tamppu kuinka pällisteli Thaumasta niin mitään ei tapahtunu xP Sit katoin sukupuuta, nii eihän Tamppu ja Thaumas ollukaan naimisissa vaan KIHLOISSA :))))


"Farewell my love"


Thaumaski näyttää kaipaavan Tamppua ;o



Noi Artemiksen hiukset on ihan hönöt xP näyttää hyvältä edestä mut joissaki kulmissa sim näyttää niissä kaljulta :P Tai siltä et noi hiukset leijuis sen pään yläpuolella


Kierosilmä


"Minustapas tulee iso! Iso ku norsu!"


"Nääääin iso!"


Näyttää siltä ku se ois lipittäny vähän liikaa limpparia >.>


Ilmeisesti Arttu on adoptoitu chupacapralta.... 


Tän ei pitäny olla hävitä ruma geeni -haaste :(


*blrp*



TUO NENÄ x(


Öööäää näätte Artusta paremman kuvan myöhemmin :D Ja toi on siis sen yöasu ;P


Sain muuten ton takapihan rempattua ja siistittyä xP Olisin laittanu lisää koristeita sinne tms. Mut rahat loppu kesken x(


Luin noita muistoja ja apua :D:D Tää on niin symppis ;( ❤



Tambery: *niisk* voih, miksi juuri minä?! 

(huomatkaa tissin läpi menevä käsi :D)


Tambery: Mitä minä olen tehnyt ansaitakseni näin kurjan kohtalon?


Tambery: *niisk* Noh... kerranhan se vain kirpaisee...


Leonio: *TRÖÖT* HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ!!


ÖMMMMM MITÄ JOS EI?


Emanuel toimittamassa tyhjää, kuten tavallista.



Miksei KUKAAN käytä noita rappusia x( 



Naamakuva. Vähän tylsä näin lapsena :s Toivottavasti puberteetti tekee tehtävänsä silloin teini-iässä :D


Ärsyttää ku simit jättää tommosia pieniä paloja lautasille >:T Ite en heitä ikinä ruokaa roskiin, nii tommosten pienten murustenki heittäminen pois saa mut irvistämään </3


Tosta ikkunasta vois olla nätti merinäkymä, mut ei  :))))


Siis MISSÄ tää luokkaretki pidettin?!?




Naapuriako stalkkailet?



Artemis: Hyi serkku, sä et saa syödä enään hernekeittoa >< 


Myra valmistamassa yöpalaa, koska kaikki kasvisruoka oli loppu ;T




"HUOOH!! Taasko noi kummitukset tulee syömään meidän jäätelöt?"


"Niinku ei mitään rajaa!"


Miks simien ensireaktio kummituksiin on semmonen "ewwwwww" :,d Käyttääks aaveet kenties hikisiä alusvaatteita tai jotain??!


Siskohali  ❤ En ees tajunnu et molemmilla on oranssit vaatteet :D


Persoonallinen rokkari :D



"Khihihiii! Mun kulmakarvoissa on muumeja!"


Katoin aluks et toi räikkä leiju ilmas ::D:D Mut Neferan käsi vaa sulatui seinään. Myrasta tulee siis aikuinen!


Kyllä, oon tosissani. Tää on eka kuva Myrasta aikuisena. Mitäkö tapahtui? No... sanotaan vaikka ettei pistorasiaa kannata sörkkiä suolakurkulla, vaikka pienet äänet päässä käskisikin tehdä niin.... Näin Myra minulle kertoi. 


Tämmönen neiti. Piristävän persoonallinen x) ❤




Se on puskajussi :D:D


Vihdoinkin sain myös aikaseks / muistin ottaa kuvan näistä Myran suosikeista tms :D



Tältä poreamme näyttää muuten maan alla.... Jos jostain syystä satuitte sitä miettimään.


.... Ilmeisesti vesi suoristi Myran kikkarat :,(


"Arvatkaa mitä? Tää EI oo mun jalka 8)"


Pahavieru, vaiko vahapieru? :DDDDDDDDD



Random täti sai stailauksen ja nuoreni aikuisesta nuoreksi aikuiseksi :D Tältä se siis näytti ennen



Ja jälkeen. En hirveesti mitään muutoksia tehny (nuorennuksen lisäks :D), meikkasin, vaihdoin hiukset ja kulmat + stailasin ainaki arki- ja juhla-asun ;o 


Vähän goottimimmin makua.


Toi selän nyörijuttu on kiva ;P Tää mamma on muuten Starlight Shoresin alkuperäisasukkaita, nimeltään Courtney Foster. Simwikin mukaan se on parisuhteessa, mut mun pelissä se on ainaki sinkku ;o ilmeisesti eronnu.


Myra: Moi siis sitä vaan et näin et sä käytät kans naisten vessaa ja olin sit ihan "oumaikaad mäki käytän naisten vessaa!" ja siis meil on niinku niin paljon yhteistä ja silleen, nii voiks mä tarjoo sulle vaik juoman tai jotain?


Myra: Like, totally nailed it *vinkvink*


Annettiin kukkia :D Mahtaakohan ne olla peräisin Myran paidasta?


Hei! Tarkotus oli hieroa, eikä runnoa sitä :D:D:DD:D:D


Myra: *puspus*
Courtney: Hei mitä sä teet?


Courtney: Sori tyttö, sä oot nätti ja silleen mut mä en oo vielä valmis tähän.


Myra: Missä mä muka mokasin? Mun iskurepliikin piti olla pettämätön.


Myra: Mutta mä vaan-


Courtney: Edetään vähän hitaammin, jooko?


Ne meni sitten tuijottaa tähtitaivasta tohon pubin oven eteen :D Vaikka oli pilvistä eikä tähdistä näkyny pilkahdustakaan ;o Ja Courtney on siis sitoutumiskammoinen, nii siks se on Myralle silleen "NOPE :))))" mut mehän ei anneta näin helpolla periks!! Myran ilmeestäki näkee et se on pistäny silmänsä tähän tyttöön ;D 


Omg noi ilmeet :D:D Courtney näyttää siltä et se ois ripuloinu housuihinsa (jos sillä olis semmoset), ku Myra taas on sillee "MMMMMMMMMMM koskin sen käteen :))))))))))"


LÄMPENEE LÄMPENEE


Courtney: Kato! Toi näyttää ihan kolmipäiseltä ankalta balettitunnilla!


Hyvästihali


Ja pusuki vielä ;P


Aamuki kerkes tulla :D


Öääää tässä välissä ei oo mitään kuvia, mut kutsuttiin seuraavana päivänä Courtney treffeille samaan kapakkaan :D


Se seivästi Myran biljardikepillä :D:D


Tähän asti oon potkinu vaa kaikki pois kotoa, mut Myra on poikkeus ja haluun pitää huolen ettei se ainakaan päädy minnekkään ojanpohjaan asumaan :D:D 


"Sori mut taitaa olla vielä vähän liian aikaista. Sitä paitsi ton timantin koko ei täytä mun vaatimuksia"


"Miten niin on vielä liian aikaista? Me ollaan tunnettu jo melkein vuorokaus!!"


"Joo mut mä haluun mun sormukseen timantin joka on ainakin peukalon kokoinen!"


Pah! Tämä ei jää vielä tähän! Käytin Courtneyn stailaamiseen ainaki 30min enkä haluu sen vaivan valuvan hukkaan :D:D *heristää nyrkkiään*


Myra päätti unohtaa pakit parhaansa mukaan terästetyn piimän avustuksella.


Etkai sinä nyt sitä baarimikkoa (vai baarimaijaa?) oo iskemässä? o.O


MMMitä?!? "Siis oot niin ihanan hirvee, anna pusu :)))))"



Paparazzi pätti tulla heittämään veivinsä Delgadojen pihalle >.>


Ja tietysti kaikki sai tästä sen kahden päivän itkulitkumoodletin :))))))))))))))))))))


Ihmettelin et mitä keijupölyä täällä leijuu o.O


Mut se oliki vaa näkymätön = lagiva haamu


Kun en vielä tajunnut, ettei Tamppu ja Thaumas ollu naimissa ja pistin ne tuijottamaan toisiaan koko yön.


Zombi: ÖÄÄÄÖÖÖRGH.... Hei kaveri voiks vipata mulle vitosen?




Nyt ku Neri ja Ponde on molemmat poissa, nii Tamppu päätti omia niiden huoneen ja sängyn.


Emanuel tutki keittiön kaappeja vähän lähempää :D


Ah ❤



Mokoma nukahti ;o 



Emanuel, se on sun exä :D:D



"Minäpäs en käytä vessanpönttöä, vaan pissin toisten muroihin."


Tuunailin vähän tätä eteistä kans. Siitäkään ei nyt vaan oo kunnon kuvaa xP


Oli tosi outoo kirjoittaa tätä, ku samaan aikaan tos pihalla keinu joku nii et ketjut narisee :D




Aaaaa nää on jotenki tosi söpöjä kuvia ;o



Puu perkele :D


Leonio: Eikö sinun pitäny leikkiä pihalla?
Artemis: Joo mut Stazzie passitti mut sisälle, ku kuullemma mun uimapuku on ruma :(


Sain neronleimauksen ja heitin noi hautakivet tonne "puutarhaan" tms tonne aidan sisäpuolelle :D Vasemmalta oikealle on siis; Ponde, Nerissa, Nefera, Domingues ja Thaumas.


Sekä Mandy :D


Artemis pitää hubaa tommosella vesislaidilla kera uuden uimapuvun :D








Mmmmm Tästä tuli ny tosi Arttupainotteinen postaus :D:D


Tampun tavaraluottelossa oli tämmönen o - O


"Woooooooo!"


"Hmmm.... Kiintoisaa.... Tuoteselosteessa ei kyllä mainittu mitään seurauksista, jos puhelinta lataa mikrossa"


Emanuel, se on sinun edesmenneen setäs kihlattu o.O



Artemis: Hei! Hei!! Hei kato!! Hei ukki kato!! Kato nyt!!!
Domingues: *ignores*


Hienosti taipuu nilkat hei :D


"Äiti joko sä soitit sille remonttimiehelle? Meidän katto vuotaa :("


Arttu ei arvosta riivattua lamppua :D:D


Sulla pitäis olla kumpparit! x(





Artemis: Aivan kuin joku tarkkailisi minua...


derp silmä :D


"Valtakunnan yksimielisenä hallitsijana asetan voimaan lain, jonka mukaan ainoa laillinen tapa syödä spagettia on nenän kautta!"


Koska pakko päästä taidegalleriaan :)))))


Artemis: Minäpäs maalaan tuon vastapäätä olevan rakennuksen!


Hmmmmmmmmmm no ei nyt ihan täsmää :D

Artemis: Älä tuomitse :(


ÄÄK!! Kuka tahansa muu, mut EI meidän perijää!!!



Mistä sinä oot tullu, ku oot noin hienona? o.O


Myralla ja Courtneylla oli treffit ;o


Courtneyn ulkovaatteet on meh xP


Saat siitä sedästä vielä kirppuja!


Mmmitäs täällä tapahtuu? o.O


Tää jäbä on jo valmiiks jonkun haltijan näkönen :D


Haltija: Abrakadabra.... Sisiliskon siipiä ja ruisleipää, kohta lennät päin seinää!
Dude: älä selitä puuta heinää.


Haltija: HEI!!! annat mun hoitaa riimittelyn okei?
Dude: Meneeks tässä vielä kauan? Mun pitäis päästä vessaan....


Toi kikkarapää on mun tekemä sim :D Flirttaili jollekki naiselle


Tääki on pulskistunu sitten viime näkymän ;o


Söpöö ;P


( ͡° ͜ʖ ͡°)



Öööäää mulla on sims 2 lemmikit PS2:elle ja siinä simit voi leikkii uikkareissa suihkulähteessä ja kylpee siinä ::D:D Kolmosessa simit ei voi vissiin tehä mitään suihkulähteissä x/ Tai sit voi, mut en vaa muista :D


Ei!!!! Et jää juttelemaan iltahämärässä tuntemattomille sedille ja niiden autoille!!!!


"Mut mä vaan-"

KOTIIN SIITÄ!!!!!


Nii mikä luonnollinen valaistus? :D:D


TAMPPU EI!!!!!

Tambery: Mutku tää on kivaa :))))


Olin unohtanu kokonaan Artemiksen synttärit... Aika meni liian nopeesti x( Pienen stailauksen jälkeen siitä tuli tommonen :> 


Oon onnellinen siitä ettei Neferan perintönenä tullu Artulle ; _ ; Paljon siinä on Tampun näköä, mut noi huulet on ainaki Thaumaksen!


Mä oikeesti tykkään noista hiuksista :D Mun mielestä ne on söpöt ❤


Pimeässä hohtavaa vaahtoa 5/5 sillä jos millä saa hampaat hohtavan valkoiseksi :D




Toi hammastahnan laatu on oikeesti ihan kamala :D


Koska sängyt on yliarvostettuja. Toi on muuten se Domin hikinen makuupussi :D:D 





Tamppu lähti ettimään tuoreita kananmunia aamiaispöytään :D:D:D Paistinpannun kanssa ja puolialasti! Mikään ihmekään jos naapurit soittaa valkotakkiset paikalle ::::D


Loretasta on tullu tosi homssuisen näkönen mamma >_<


Ilmeisesti sillä ei oo kaikki muumitkaan laaksossa :DDD







Tampun takaraivo


Loretan ulkonäöstä päätellen sen taloustilanne huitelee pohjalukemia, mut silti se asuu tämmösessä luksustalossa o.O


Tambery peri Ponden lentävän imurin :DDDDDDDDD huomatkaa uus työasu


Se nukkuu näkymättömässä makuupusissa :D


Leonio kävi kaalimadon sivuilla :)))))))))


 Emmu käy nykyisin töissä, nii siks tommoset hirveet vaatteet ;P 


Teini-iän myötä Leosta tuli muuten loistava suutelija ;*



"MITÄH?! Pierutyyny??!"


"Tämä kostetaan!"


uuhh ;)))


Öhhhh.... tuota...


Miks Tampun tavaraluottelossa on vaahtokarkki?? :D Varmaa sulanu ihanasti siellä taskussa ihan tahmeeks mössöks ::)))) 




"Niin mikä sen radonin kemiallinen lyhenne olikaan?"


Apua mistä tää on tullu? :D Jos joku ei tiiä nii toi on siis bento, eli semmonen japanilainen eväslaatikko :D Googlettakaa jos kiinnostaa ;P


Myra purkaa energiaansa rumpuihin.


Tää tonttu :D:D:D


MMMmmmitä?? 


Ök :D:D




Tambery toimittaa sähkeitä.


Jäi vielä lollottamaan siihen pihalle lisähilujen toivossa :D:D


Leonio ja Emanuel ei muuten tuu yhtään toimeen. Johtuukohan se kenties Leon paha -piirteestä, vai onkohan kyseessä veljesten välistä mittelöä?


Emmu sentään yritti tehä sovintoa ja antaa läpyn, mut Leonio oli kakkapää >:(


Leonio: Ha! Sucker


Emanuel: Mhitäääh?


Leonio: Ketuttaako? ;)))


Leonio: Minä en kuule noin helpolla anna periks!


Emanuel: Mut mä vaan....


Emanuel: Nyt riitti! Minua et tolla tavalla pompottele!


Leonio: Ja mitä sä aiot tehdä? Vaihtaa vaatteet silmänräpäyksessä?


Emanuel: Älä pilkkaa minua! Jos äiti tai isä olis täällä, nii ne antais sinulle tupenrapinat!


Leonio: Well... too bad they are dead.


Emanuel: Hmph! Saat ainakin luvan viedä roskat!
Leonio: Yeah.... sure.


Mandy tulee melkein joka yö kokkailemaan / syömään jotain ;o Johtuukohan siitä et se kuoli nälkään?


Mandy: Moi ollaaks kamui? :)
Artemis: Siis mä en TOD vehtaile haamuhemmojen kanssa!


*viiden minuutin päästä 5*

Artemis: joo ja sit löin luurin sen korvaan! 
Mandy: Ai niinkö?
Artemis: Joo! Siis ihanaa ku mul on bestis, jolle mä voin kertoo näit juttui!


Kenen kanssa SINÄ oot pelehtiny? o.O


Ai onks Myraki mystävä? O.o


Ilmeisesti joo ._.



Maksettiin laskut samalla ku ootettiin Courtneyta kylään x) Oon suolanen ku se ei käytä niitä vaatteita, jotka laitoin sille >:T


Hei! Kai kannibalismi on kiellettyä simlandiassa?


"Omnnomnomn sun hiukset maistuu spagetilta"


Toinen kerta toden sanoo!


VIHDOIN. SE. SUOSTU.


Artemis: Moi sisko, onnee kihlautumisen johdosta, mut mun pitää mennä valmistautumaan tanssiaisii varten, joten moikka!


Artemis ja Leonio tälläytyneenä x) 


Leonion asu on vähä meh, ku käytin kaiken ajan ja mielenkiinnon Arttuun :D




:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


EN KESTÄ :DDDDDDDDDDDDDDDD


Ne on näköjään molemmat mielikuvitusystäviä :DDDDDDDDDDDD


Artemis: Moi sisko, oon tosi onnellinen teidän puolesta, mut mulla on tosi kiire joten moikka.


Ihan pokkana vaan siitä ohi :D:D



Hyvä ettei mekko repee o.O oonko muuten ainut joka haluais et ompelu ois taito? Niiku sit simit vois paikata rikkinäisii vaatteit ja ommella omia kolttuja :D Toisaalta sille tuskin on tarvetta, ku simien vaatekomeron on tommonen teleportti vaatetehtaaseen >xP


"hetkinen unohdinkohan mä mun puhelimen?"


Koska on tosi noloo istuu serkun vieressä :(((((((



Viettivät samantien pienet häät. Huomatkaa jouluvalot :D:D



Pari pariskuntaa :D:D Ja toi Bryce Savage on Courtneyn exä ;o



Tähtäys -1/5


Tästä kulmasta näyttää vaa siltä et Myra ois Courtneyn kaulan kimpussa :D


Mut vähän menee nyt ohi :D


Söpöt x) 


Sanokaa hyvästit Myralle :) Se muuttaa nyt Courtneyn luo.




Myra: Häh? Mistä lähtien täällä on satanu?
Courtney: Sano että vitsailet.....


:DDDDD Ilmeisesti Courtney on noita


Myra meni taksilla perässä ::D:D:DD


Ök


Mitäh???? Narsistisuus nous just ihan uudelle tasolle xD Tai sitten sillä oli käsi housuissa koko ajan...


Jotenki musta tuntuu et Leonio ja Artemis on ainoot tanssiaisiin osallistujat :D:D




Ylennys ja uusi työasu, joka sentään sopii vähän paremmin Emmulle.


Poliisisetä kävi hakemassa Artemiksen tanssiaisista, koska se oli liian myöhään ulkona :)))))))))))))


Semmosta ;o

7 kommenttia:

  1. Apuamitä miks se vaihto uimahousuihin??? :::DDDD Vai onks se sekopää/poikkeava? Niinno, edellisestä postauksestahan senkii näkis :D Vai oliko se sittenkii Thaumaksen piirteet? Emt.

    TAMPPU MITÄ O____________O Joko pelis bugaa ihan urakalla tai sit... emt, weird o.O

    Wut toi eläkkeen tasohan on kurjempi ku Suomessa :D:D:D:D:D

    Voiskohan, tai siis oiskohan Tamppu voinu mennä Thaumaksen kaa vielä naimisiin vaikka Thaumas on/oli jo haamu? :D

    Apua mikä on toi söpö moodlet tossa Myran piirrekuvassa??? Toi ylhäältä keskimmäinen *__* Kenties jotain jäätelöä? :D

    Tuo kuva Tampun repusta: joku on käyny mausoleumissa luokkaretkellä! :D

    No onpas siellä sossut herkässä :o

    Ainankii simit voi istuu suihkulähteen reunalla, mut siihen se kai jääkin. Kakkosessa ne pysty laittamaan saippuaa niihin :DDDD Oisko ykkösessäkii, en muista. Itseasiassa just luin simswikistä ni kolmosessa kissat ja koirat voi uida noissa :o

    VAAHTOKARKKI :DDDDDDDDDD Noitahan voi paistaa nuotiolla mut en oo ikinä nähny niitä simin tavaraluettelossa!

    Toi eväslaatikko taas on palkinto jostain ravintolan luokkaretkeltä tms. :D

    Sari tekee Dampulle ihan samaa ku Leonio Emmulle :D

    Ei saakeli noi tanssiaiskävelykuvat XDDDDDDD

    Aaaaaaa Leonio :::DDDD Ja Artemis ::DDDDDDDDDDD Onks tuolla kaupungissa ees muita teinejä??? Tai siis, oliko* :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaa hitto ku netti teki tepposet ja mun hieno tietokoneella kirjoitettu kommentti katos bittiavaruuden syövereihin </3 enkä tykkää yhtään kirjottaa tällä puhelimella nii tuun myöhemmin kirjoittamaan koneella kunnon vastauksen, sillon ku netti toimii taas ::D

      Poista
    2. NONIIN!!!! Nyt pääsen kunnolla vastaamaan kommenttiin! xD

      Ilmeisesti sekopäisyys/hulluus periytyy Delgadojen suvussa :D:D

      Voi olla et olin unohtanu ruokkia Tampun tai jotain o.O kuulostaa ihan siltä ku puhuisin kultakalasta xD

      Se on jo omanlainen saavutus jos on jopa Suomea kurjempi eläketaso :D

      Kylhän Tambery ja Thaumas varmaan ois voinu mennä vielä naimisiin, jos olisin tajunnu sen aikasemmin xD Mun näkökulmasta se on vaa vähän liian myöhäistä :,D

      Toi söpö moodlet on semmonen joka tulee kun sim on poreammeessa :D joku semmonen "kuplia!" moodletti muistaakseni :D

      Kyseenalaistan miks toi kuva on TAMPULLA, ku eihän se missään luokkaretkillä oo käyny xD

      Sossuilla on sopuleita sieraimissa

      AAAA tuli hirvee flashback nyt kakkosesta !! Muistan ihan selkeesti miten mun simit kaato suihkulähteeseen saippuaa xD

      Joo muistaakseni joku oli luokkaretkellä ravintolassa joskus ;o en vaan muista kuka.

      Leonio ja Artemis meni tansseihin tyylillä :D:D

      Kyl starlight shoresissa alunperin oli muita teinejä, mut ne kaikki oli kasvanu aikuisiks eikä uusia tullu ;P

      Poista
  2. Hienoo kun kesätauon jälkeen kaikki kolme on heränny :D

    Hortsu-Hoitsu xDD

    Loretta on ottanu peppubotoksia xD

    Siis Tamppu ja Thomas on Ponden ja Nerissan lapsia. Ponde on vanhus ja Nerissa on kuollut. Nyt Thomaskin on vanhus. Miten se on ees mahdollista!?

    Nauroin Leoniolle ja Emanuelille. Ihan mahtit ilmeet xDD

    Hui hitsi pelästyin Tamppua! :0

    Se oo niin ärsy kun tavarat ei muka "mahdu" esim. lipastolle x(

    Sitten Thaumas vielä kuoleekin ennen Pondea?? Stazzie ei mitään luonnonlakeja noudata xDDDD

    No nyt meni se Pondekin :'(

    Tamppu mitä sinä teet?? :D

    Eiks Tamppu ja Thomas vois nyt mennä naimisiin? Tai hankkia haamulapsen :DD

    Mitää limpparia, luulen että Arttu joi mehukattia xD

    Simsin pitkät hiukset on tommoset rasvaset ja limaset xP

    Mut onneks sims on sims, joten ilmastonmuutos, ja raaka-aineiden tuhlaaminen ei ole mikään ongelma xDD

    Luulen ton opintoretken olleen masoleumissa.

    Tai sit on ällöö kun kummitukset on läpikuultavia joten niiden nännit sun muut näkyy ja... Eikun ei. xDD

    Eiku hei tajusin vasta et Thomas on vanhus... Se ei voi saada skidejä.
    :(

    Lentokone!!!!!!

    Roolileikkejä... ;)) Arttu sä olet vielä pieni lapsi!

    Muistan elävästi vielä ne päivät kun Dom oli nuori ja piilotteli makuupussiinsa alkkareita... :')

    Tamppu nukkuu aika hienosti makuupussissa. Noi jalat xD

    Courtney käy kuumana... :))

    Toi vaahtokarkki saattaa olla semmonen, minkä saa kun sim on keikalla ja katsojat voi heittää jotain. Joskus niitä tavaroita saa tavaraluetteloon.

    Bento tulee ravintolan opintoretkestä.

    Myra on nyt jättänyt jotain kertomatta...

    Joko toi on bugi tai sitten Tamppu on opettanut lapsilleen salaa jotain... :D

    Sä sanoit et aijot pitää Myran perheessä mukana! :(

    Leonio on ihastunut itseensä ja Artemis pyörii vaan itsensä kanssa tanssilattialla... Onko ne siellä ainoat vai onks kaikki muut niin rumia?

    Poliisisetä ei varmaan itse ole ollut tanssiaisissa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesähorros on tärkee asia?

      Mikä hoitsu Horatiosta nyt tuli? xD

      Lol, oon kyl kuullu et peppuimplantit on asia, mut botoxista en menis takuuseen.

      Tamppu ja Thaumas EIVÄT OLE Nerissan ja Ponden lapsia ;P Käyppäs kurkkaamassa tuota sukupuuta! Thaumas on Domin ja Neferan lapsi, sekä Nerissan veli! Tambery taas on Thaumaksen mielikuvitusystävä!

      Mäki säikähdin sikana Tamppua!!! Ei saa tuolla tavalla mennä kuolemaan ilman lupaa!!

      Jos mä olisin tajunnu aikasemmin nii oisin voinu laittaa haamu-Thaumaksen ja Tampun naimisiin ;P Harmi etten vaa tajunnu >.> Ja siis miessimithän voi saada vanhuksinakin vielä lapsia! Aivan kuten useimmat ihmis- ja eläinmiehet :D

      Mausoleumi kuulostaa ihan loogiselta retkipaikalta tohon tekstiin verrattuna.

      Domin alkkarit on varmaan liimautunu sinne makuupussin pohjalle.

      Noi Tampun makuupussijalat on ihan vammaset xD

      MIKS KUKAAN HEITTÄIS KEIKKAILIJAA VAAHTOKARKILLA??? :DDD

      Jaajaa :D Nyt on benton salaisuus ratkottu!

      No Myrahan pysyi perheessä kauemmin, ku esim. Horatio tai Marius, joiden perheily oli ihan minimiä xD

      Ehkä Artemis ja Leonio on molemmat vaa niin narsisteja x) Tai sit ne oikeesti oli ainoot siellä tansseissa :D

      Poliisisetä oli kakkapää :(

      Poista
    2. Heäää Tamppu vaan oli niin nuori et oletin sen olevan Ponden ja Nerissan lapsen mystävä xDD Okei pitää tsekkailla tuota sukupuuta ajatuksen kanssa.

      Poista
    3. Joo, no mä olin mokannu ja menny CAS:iin Tampun kaa monta kertaa, nii sen ikä oli resetoinu koko ajan nuoren aikuisen alkuun :---D

      Poista